September

Välkommen till hösten! 
 
Själv är jag inte så där superduper taggad men det blir säkert bra ändå. Måste köpa varmare skor bara och ett par vantar, sen är jag redo!
 
Helgen har faktiskt varit ovanligt bra, haft lite relationsprövningar bara. Jag har en väldigt stor intregitet och otroligt svårt för att släppa in människor i mitt liv men ibland får jag dessa infall att gå lite utanför ramarna och igår var en sån dag. Hängde med Johan och helt plötsligt bestämde vi att jag skulle sova hos honom. Sover sällan borta, nästintill aldrig, det är liksom utanför min trygghetszon *vet att det låter jätte fånigt men jag är som jag är* så det var ett stort steg för mig. Visserligen fungerade det inte, slutade med att han fick köra hem mig mitt i natten (är jag krånglig eller vad? haha) men ändå! Jag försökte i alla fall och vågade prova. Sen är jag så glad att jag ändå har den självrespekten som jag faktiskt har och stannar inte för att vara trevlig utan faktiskt lyssnar på mina känslor. Det är viktigt tycker jag, att ta sig själv på allvar och respektera sina tankar även om det ibland innebär att man komplicerar till saker.
 
Jaja vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0