Snurrigt

Just nu är jag inne i en liten identitetskris. Förvirrad och vilsen är nog två ord som passar bra för tillfället. Det blir lätt så att man tappar sig själv när det sker många förändringar. Åtminstone jag.
 
Jaja, idag hade vi möte om hur vi ska göra med min skolgång. Som det ser ut just nu fungerar inte eftermiddagarna så bra och jag har själv grubblat mycket på om jag kanske borde ta ledigt den här terminen och ta en extra termin efter studenten eller hur jag ska göra. Vill inte stressa, orkar inte stressa och vill verkligen att allting ska fungera. Vi kom överens om att det bästa nog vore om jag fortsatte lite som förra terminen fast mer strukturerat. Alltså att jag går till skolan varje dag och går på några lektioner men att jag sen på eftermiddagen studerar från distans. Det är självklart bara en tillfällig lösning tills allting blivit lite bättre men jag ser det faktiskt som ett bra alternativ. Då slipper jag hoppa av helt. 
 
En annan lite småläskig grej som har hänt är att jag och min behandlare på SCÄ har kommit överens om att det nog är dags att avsluta behandlingen nu, eller snarare ta ett uppehåll men förhoppningsvis kommer jag ju inte behöva komma tillbaka sen efter uppehållet. Jag är långt ifrån "frisk" och visst är jag inte helt normalviktig än MEN jag har hållt ungefär samma vikt under en längre tid nu, jag svälter inte längre och jag mår verkligen sååååå mycket bättre. + att det här med behandlig tar något ENORMT mycket tid från skolan och vardagen så jag har faktiskt inte tid. När jag kollar över mitt schema så måste jag antingen välja bort BUP eller SCÄ och då får det faktiskt bli SCÄ. Jag känner inte att jag får så mycket av att gå dit ändå, i slutändan är ju allting ändå upp till mig själv och just nu fungerar den biten rätt så bra. Jag känner att det är dags att gå vidare nu.
 
Så ja, så var det med det. Vet inte om det hänt så mycket mer saker egentligen, inget som är värt att berätta i alla fall. Såg nyss klart sista delen av Skilda världar och nästa volym kommer inte ut förän i October, liiiite småsurt sådär. O:
 
Jaja ha det så bra!
*Ska försöka uppdatera oftare*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0