Lite om skolan

Var på Rusta förut och köpte hem lite grejer. Kaffebryggaren kostade endast hundra spänn! Såå värt, mitt koffeinberoende är inte att leka med, bara idag har jag druckit åtta koppar O: Men det är ju sååå gott... Mer lär det bli nästa vecka när skolan drar igång igen, får skaffa en såndär termos och ta med!
 
På tal om skolan är jag faktiskt inte så överdrivet stressad över den ändå, känns som jag varit ledig i evigheter vilket jag också faktiskt har egentligen. Jag kommer ta dagarna lite som de kommer nu och inte ta på mig mer ansvar än nödvändigt. Leva på mina villkor helt enkelt. Jag har bestämt mig för att börja gå heltid nu igen och jag är nöjd bara jag tar mig dit och är där. Betyg och allt sånt är mindre viktigt just nu. Jag har två kurser jag behöver läsa upp från förra terminen men det tar jag också tag i lite senare. Var sak får ta sin tid. :) 
Dagens middag: tonfisk med kokt potatis, stekta äggvitor och grönsaker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0