25/8

 
Hm, haft besök från Janne de senaste dagarna därför har uppdateringen inte varit på topp! Vi har gjort massa saker, varit i Uppsala bland annat och sånt men igår åkte han tillbaka till Tyskland igen. Så så var det med det.
 
Själv har jag bestämt mig för att återigen försöka mig iväg till skolan imorgon. Inte varit där sen jag skrev sist dessvärre... Usch jag vill så gärna att den här terminen ska fungera, kan inte hålla på såhär. Det är faktiskt dags att växa upp nu och släppa det här andra men det är så svårt... Fast ändå så enkelt. Om jag vill. Äsch nu vet jag inte vad jag pratar om längre är så otroligt trött. Vi hörs imorn eller något. Livet är förvirrande! 
 
Ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0